شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد جابر با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صادرات و واردات محصولات دارویی، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی، جزو شرکت‌های پیشرو در این زمینه می باشد.
این شرکت نماینده رسمی صادراتی بیش از 30 شرکت تولیدی دارویی معتبر در ایران است. نزدیک به 2000 قلم دارو و مکمل دارویی در سبد شرکت پاسارگاد جابر وجود دارد. در سبد این شرکت کلیه دسته های دارویی شامل: نارکوتیک، آنتی بیوتیک، آنکلوژی، مکمل ها، قلبی و عروقی و … موجود می باشد که این تنوع محصولات موجب برتری شرکت بهداشت درمان پاسارگاد جابر در میان دیگر صادرکنندگان دارویی در کشور شده است. میزان صادرات این شرکت در سال های اخیر بالغ بر 10 میلیون دلار در سال می باشد.
شایان ذکر است این شرکت قادر به اخذ کلیه مجوزهای صادراتی دارویی شامل نارکوتیک ها و داروهای کمیاب و همچنین حمل محموله تا گمرک کشورهای مقصد می‌ باشد.
ضمنا، درراستای کمک به نیازهای دارویی وبا هدف رفع کمبودهای دارویی کشور، این شرکت با بهره گیری از تیمی متشکل از صاحب نظران و متخصصان حوزه دارو و نیز کارشناسان اقتصاد دارویی در زمینه وارد ات داروهای فوریتی از کشورهای مختلف نیز فعال می باشد.

صادرکننده دارو
حوزه فعالیت شرکت پاسارگاد جابر
صادرات دارو

تامین کننده ها

شرکت های داروپخش
داروسازی ثامن
ایران دارو
تهران دارو
سبحان دارو
داروسازی کوثر
تولیدارو
داروسازی مفید
فارماشیمی
داروسازی اکسیر
پارس دارو
داروسازی سها
داروسازی آرنیکا سلامت
داروسازی دنیای بهداشت
داروسازی مینا
کاسپین تامین
داروسازی رها
داروسازی دایان فارما
شرکت رازک
کیمیا کالای رازی
داروسازی دانا
عماد درمان پارس
البرز دارو
شرکت گل دارو
مهر دارو
آرنا حیات دانش
سبحان انکولوژی
داروسازی جالینوس
شرکت کیمیدارو